Marketing US Foreign Policy in the MENA Region / Nejlevnější knihy
Marketing US Foreign Policy in the MENA Region

Kód: 44049706

Marketing US Foreign Policy in the MENA Region

Autor Fouad Touzani

The book examines how the US media, public opinion and interest groups respond to US Presidents' attempts to market their foreign policies in the MENA Region. The scope of the analysis extends from the war on terror to the so-call ... celý popis

3907


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing US Foreign Policy in the MENA Region

Nákupem získáte 391 bodů

Anotace knihy

The book examines how the US media, public opinion and interest groups respond to US Presidents' attempts to market their foreign policies in the MENA Region. The scope of the analysis extends from the war on terror to the so-called Arab Spring and focuses on some case studies including the Arab-Israeli conflict and the Iran nuclear deal. The book fills a gap in the literature pertaining to analyzing the US foreign policy in the MENA area from a political communication perspective rather than from IR or political theory angle, which remains the dominant literature. In so saying, it will appeal to students, researchers as well as thinks thanks and policy makers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

3907



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: