Marketing Scales Handbook: The Top 20 Multi-Item Measures Used in Consumer Research / Nejlevnější knihy
Marketing Scales Handbook: The Top 20 Multi-Item Measures Used in Consumer Research

Kód: 17141578

Marketing Scales Handbook: The Top 20 Multi-Item Measures Used in Consumer Research

Autor Dr Gordon C Bruner II

Which measurement scales have been used the most in consumer insight research? Dr. Bruner, author of the classic Marketing Scales Handbook series, set out to answer that question. After reviewing several thousand multi-item measur ... celý popis

311


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Scales Handbook: The Top 20 Multi-Item Measures Used in Consumer Research

Nákupem získáte 31 bodů

Anotace knihy

Which measurement scales have been used the most in consumer insight research? Dr. Bruner, author of the classic Marketing Scales Handbook series, set out to answer that question. After reviewing several thousand multi-item measures used in schol

Parametry knihy

311

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: