Marketing, Morality and the Natural Environment / Nejlevnější knihy
Marketing, Morality and the Natural Environment

Kód: 06704768

Marketing, Morality and the Natural Environment

Autor Andrew Crane

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

1460


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing, Morality and the Natural Environment

Nákupem získáte 146 bodů

Anotace knihy

With evidence gathered from extensive case studies, this volume provides a new look at marketing, and in particular the move to establish ostensibly 'green' marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business ethics & social responsibility

1460



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: