Marketing Management: A Customer-Oriented Approach / Nejlevnější knihy
Marketing Management: A Customer-Oriented Approach

Kód: 12073763

Marketing Management: A Customer-Oriented Approach

Autor Kenneth E. Clow, Donald Baack

Cowritten by an expert on marketing and an expert on management, this text thoroughly integrates core marketing and management principles into one comprehensive resource for future marketing management professionals. Throughout th ... celý popis

4528

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Management: A Customer-Oriented Approach

Nákupem získáte 453 bodů

Anotace knihy

Cowritten by an expert on marketing and an expert on management, this text thoroughly integrates core marketing and management principles into one comprehensive resource for future marketing management professionals. Throughout the text, readers will encounter a significant emphasis on the customer service aspects of marketing, as well as the qualitative and quantitative methods critical to marketing analysis. Whereas other texts commonly focus on what may be needed at the executive level within major corporations, this book prepares students to excel professionally in entry- and mid-level positions and in small to mid-sized companies. It guides students through the process of customer acquisition and retention and challenges them to strengthen their qualitative and quantitative analytical skills. The coverage is comprehensive and the book also includes chapters not covered in other texts such as data warehousing, internal and external communications, and Web site management.

Parametry knihy

4528

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: