Marketing internazionale. Strategie, principi e applicazioni / Nejlevnější knihy
Marketing internazionale. Strategie, principi e applicazioni

Kód: 38890439

Marketing internazionale. Strategie, principi e applicazioni

Autor Ilan Alon, Eugene D. Jaffe, Beatrice Luceri, Christiane Prange, Donata Vianelli

1421


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 4-6 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing internazionale. Strategie, principi e applicazioni

Nákupem získáte 142 bodů

Parametry knihy

1421



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: