Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach / Nejlevnější knihy
Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

Kód: 43732190

Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

Autor Louise Hudson

2466


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing for Tourism, Hospitality & Events: A Global & Digital Approach

Nákupem získáte 247 bodů

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Volkswirtschaft

2466

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: