Market Segmentation in FMCG Companies / Nejlevnější knihy
Market Segmentation in FMCG Companies

Kód: 18732466

Market Segmentation in FMCG Companies

Autor Amandeep Singh

Market segmentation is the segmentation of markets into homogeneous groups of customers, each of them reacting differently to promotion, communication, pricing and other variables of the marketing mix. Market segments should be fo ... celý popis

1659


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Market Segmentation in FMCG Companies

Nákupem získáte 166 bodů

Anotace knihy

Market segmentation is the segmentation of markets into homogeneous groups of customers, each of them reacting differently to promotion, communication, pricing and other variables of the marketing mix. Market segments should be formed in such a way that the differences between buyers within each segment are as small as possible. Thus, every segment can be addressed with an individually targeted marketing mix. This book explains the prevailing market segmentation basis in the market and their current existence.

Parametry knihy

1659

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: