Market Entry Strategies / Nejlevnější knihy
Market Entry Strategies

Kód: 02887417

Market Entry Strategies

Autor Mario Glowik

This textbook discusses the most important theories of internationalization, including Product Life-Cycle, Internalization, Location, International New Venture concepts, and others. These models are grounded to a considerable exte ... celý popis

958


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Market Entry Strategies

Nákupem získáte 96 bodů

Anotace knihy

This textbook discusses the most important theories of internationalization, including Product Life-Cycle, Internalization, Location, International New Venture concepts, and others. These models are grounded to a considerable extent in the Transaction Cost Theory and the Resource-Based View as explained in the book. Relevant market entry strategies are explained in light of crucial determinants of international business decision making.

Parametry knihy

958



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: