Managing Your Library and its Quality / Nejlevnější knihy
Managing Your Library and its Quality

Kód: 04854579

Managing Your Library and its Quality

Autor Nuria Balague, Jarmo Saarti

This book, divided into two parts, provides an introduction to the quality management issues and gives a general overview to the use of ISO 9001 in the library environment. The second part presents the main features of ISO 9001:20 ... celý popis

1865

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Managing Your Library and its Quality

Nákupem získáte 187 bodů

Anotace knihy

This book, divided into two parts, provides an introduction to the quality management issues and gives a general overview to the use of ISO 9001 in the library environment. The second part presents the main features of ISO 9001:2008 with practical comments and examples on how to implement its clauses in libraries. Whether in the public or in the private sector, libraries can be seen as service organisations: they act in very dynamic environments where users are increasingly demanding new types of services. Thus the adoption of a quality management system helps each library in meeting the needs of the customers. This book covers some key ideas about how to approach the ISO 9001 standard in library terms, or any other information service unit. Managing Your Library and its Quality offers not only a useful approach to quality but it is also an excellent guide on how to manage knowledge within organisations and, a priori, thus should be utilised by the information professional. * Helps guide the implementation of a quality management system using ISO 9001, a standard widely and successfully used already in all types of organisations around the world* Translates the ISO 9001 standard to the terms and language used within the libraries* Presents a systematic approach to the quality management in libraries

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

1865

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: