Managing TV Brands with Social Media / Nejlevnější knihy
Managing TV Brands with Social Media

Kód: 10929534

Managing TV Brands with Social Media

Autor Jennifer Berz

Jennifer Berz explores the employment of social media tools for brand management purposes with regard to serialised television brands. Drawing upon an extensive literature review of the research fields of media brand management, t ... celý popis

1665


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing TV Brands with Social Media

Nákupem získáte 167 bodů

Anotace knihy

Jennifer Berz explores the employment of social media tools for brand management purposes with regard to serialised television brands. Drawing upon an extensive literature review of the research fields of media brand management, television branding, as well as social media and relevant neighbouring fields of study, the author develops a model that investigates relationships between social media, television and brand related constructs. Social media strategies are found to have a positive impact on users' loyalty towards serialised television brands and their relationships with these brands.§§§§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1665



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: