Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization / Nejlevnější knihy
Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

Kód: 19005767

Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

Autor C William Crutcher, Fernando Flores

What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then, to your organization's enduring success than a solid, well-planned and executed customer service strategy--a philosophy and cultur ... celý popis

650


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Service Excellence: The Ultimate Guide to Building and Maintaining a Customer-Centric Organization

Nákupem získáte 65 bodů

Anotace knihy

What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then, to your organization's enduring success than a solid, well-planned and executed customer service strategy--a philosophy and culture that show customers t

Parametry knihy

650

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: