Managing Patient Expectations: The Art of Finding & Keeping Loyal Patients / Nejlevnější knihy
Managing Patient Expectations: The Art of Finding  & Keeping Loyal Patients

Kód: 04920032

Managing Patient Expectations: The Art of Finding & Keeping Loyal Patients

Autor Susan Keane Baker

Strategies for Building Satisfying Patient Relationships New England Healthcare Assembly This book fills a huge void in the areas of medical education and the delivery of patient service. The clear advice about how to identify and ... celý popis

2573


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Managing Patient Expectations: The Art of Finding & Keeping Loyal Patients

Nákupem získáte 257 bodů

Anotace knihy

Strategies for Building Satisfying Patient Relationships New England Healthcare Assembly This book fills a huge void in the areas of medical education and the delivery of patient service. The clear advice about how to identify and respond to patient needs and preferences is essential reading for physicians and those who work with them. If the personal rewards of medicine are important to you, read this book. -Joseph A. Lieberman, III, chairman, department of family and community medicine, clinical professor of family medicine, Thomas Jefferson UniversityThis important resource describes how to develop the qualities of understanding, empathy, and compassion that help to meet and exceed patient expectations. Managing Patient Expectations is filled with realistic and cost-effective strategies for maintaining patient satisfaction, creating loyalty, and increasing referrals. Susan Keane Baker explains how to find out what patients really think and how physicians can best respond in a variety of situations. Co-published with the Healthcare Assembly Press.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Medicine Medicine: general issues Health systems & services

2573

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 299 Kč.

Nacházíte se: