Managing Media Companies - Harnessing Creative Value 2e / Nejlevnější knihy
Managing Media Companies - Harnessing Creative Value 2e

Kód: 04390421

Managing Media Companies - Harnessing Creative Value 2e

Autor Annet Aris

The authors of this book have made an in depth study of the strategies and management practices of leading media companies and have identified the core competences media companies need to have to win in the new world. The book is ... celý popis

2691


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Media Companies - Harnessing Creative Value 2e

Nákupem získáte 269 bodů

Anotace knihy

The authors of this book have made an in depth study of the strategies and management practices of leading media companies and have identified the core competences media companies need to have to win in the new world. The book is strongly focused on applicability and combines long standing best practice principles with innovative approaches for staying ahead. It systematically discusses competences needed in each of the key functional areas in the media companies drawing on examples from all main media sectors.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

2691

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: