Managing Information Services / Nejlevnější knihy
Managing Information Services

Kód: 05116309

Managing Information Services

Autor Jennifer Rowley, Sue Roberts

Library and information service managers in the 21st century face a number of challenges. Managing digital resources and achieving a balance between the access and archive functions is a key issue for all information service manag ... celý popis

2840

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Managing Information Services

Nákupem získáte 284 bodů

Anotace knihy

Library and information service managers in the 21st century face a number of challenges. Managing digital resources and achieving a balance between the access and archive functions is a key issue for all information service managers, as is the development of virtual services and the subsequent complexities of managing the hybrid library, with its blended multi-channel information service delivery. A positive engagement with change is needed to inspire and challenge information professionals to think creatively about the importance of information management. This essential textbook draws together in an accessible form the principles of management as they need to be understood by information professionals today. Written by a team that comprises a practising information services manager and a management academic, the text introduces and applies the latest management concepts to information services practice. Well illustrated with relevant examples, checklists and models, chapters conclude with a list of further reading and with review topics, which can be used as the basis for revision for study purposes or as a prompt to encourage reflection on the content of the book for the professional reader. The core of the book focuses on the key areas that constitute the management role. This is a key text for students of library and information management, designed to introduce them to the practice, experience and theoretical principles of library management. In particular it should prepare them for their first posts as library managers, and can be used as an on-the-job training guide for staff new to management. Practising library managers will also benefit from revisiting the topics covered in the book.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

2840

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: