Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters. / Nejlevnější knihy
Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters.

Kód: 28142269

Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters.

Autor U. S. Government Accountability Office

"The federal government has set a goal of providing service to the public that matches or exceeds that of the private sector. Executive Order 12862 (September 11, 1993) and a related 1995 memorandum require agencies to post custom ... celý popis

637


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing for results~: ~opportunites to strengthen agencies customer service efforts: report to congressional requesters.

Nákupem získáte 64 bodů

Anotace knihy

"The federal government has set a goal of providing service to the public that matches or exceeds that of the private sector. Executive Order 12862 (September 11, 1993) and a related 1995 memorandum require agencies to post customer service standards and r

Parametry knihy

637

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: