Managing Customer Relationships And Building Loyalty / Nejlevnější knihy
Managing Customer Relationships And Building Loyalty

Kód: 19014353

Managing Customer Relationships And Building Loyalty

Autor Jochen Wirtz

Targeting, acquiring, and retaining the 'right' customers is at the core of many successful service firms. The objective is to build the relationships and develop loyal customers who will contribute to a growing volume of business ... celý popis

343


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Managing Customer Relationships And Building Loyalty

Nákupem získáte 34 bodů

Anotace knihy

Targeting, acquiring, and retaining the 'right' customers is at the core of many successful service firms. The objective is to build the relationships and develop loyal customers who will contribute to a growing volume of business with the firm in the futu

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

343



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: