Manager's Guide to Competitive Marketing Strategies, Second Edition / Nejlevnější knihy
Manager's Guide to Competitive Marketing Strategies, Second Edition

Kód: 06704166

Manager's Guide to Competitive Marketing Strategies, Second Edition

Autor Norton Paley

The ability to think strategically is permeating every level of successful organizations. This book examines how to apply strategies and tactics in a confusing global mixture of hostile competitors, breakthrough technologies, vari ... celý popis

3841


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Manager's Guide to Competitive Marketing Strategies, Second Edition

Nákupem získáte 384 bodů

Anotace knihy

The ability to think strategically is permeating every level of successful organizations. This book examines how to apply strategies and tactics in a confusing global mixture of hostile competitors, breakthrough technologies, various markets, fickle customer behavior, and diverse cultures. It offers techniques on developing competitive strategies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3841



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: