Living and Learning with New Media / Nejlevnější knihy
Living and Learning with New Media

Kód: 04561546

Living and Learning with New Media

Autor Mizuko Ito, Heather A. Horst, Matteo Bittanti, danah boyd, Becky Herr-Stephenson, Patricia G. Lange, C. J. Pascoe, Laura Robinson

This report summarizes the results of an ambitious three-year ethnographic study, funded by the John D. and Catherine T. MacArthur Foundation, into how young people are living and learning with new media in varied settings -- at h ... celý popis

256

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Living and Learning with New Media

Nákupem získáte 26 bodů

Anotace knihy

This report summarizes the results of an ambitious three-year ethnographic study, funded by the John D. and Catherine T. MacArthur Foundation, into how young people are living and learning with new media in varied settings -- at home, in after school programs, and in online spaces. It offers a condensed version of a longer treatment provided in the book Hanging Out, Messing Around, and Geeking Out (MIT Press, 2009). The authors present empirical data on new media in the lives of American youth in order to reflect upon the relationship between new media and learning. In one of the largest qualitative and ethnographic studies of American youth culture, the authors view the relationship of youth and new media not simply in terms of technology trends but situated within the broader structural conditions of childhood and the negotiations with adults that frame the experience of youth in the United States.The book that this report summarizes was written as a collaborative effort by members of the Digital Youth Project, a three-year research effort funded by the John D. and Catherine T. MacArthur Foundation and conducted at the University of California, Berkeley, and the University of Southern California.John D. and Catherine T. MacArthur Reports on Digital Media and Learning

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Educational equipment & technology, computer-aided learning (CAL)

256

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: