Live pigs, pork and pork products marketing in Africa / Nejlevnější knihy
Live pigs, pork and pork products marketing in Africa

Kód: 16819349

Live pigs, pork and pork products marketing in Africa

Autor Zemelak Sahle Goraga

The book presents findings of various studies conducted on marketing of live pigs , pork & pork products, pork quality traits and consumers preferences. The findings of the different studies presented in this book were compared wi ... celý popis

1016


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Live pigs, pork and pork products marketing in Africa

Nákupem získáte 102 bodů

Anotace knihy

The book presents findings of various studies conducted on marketing of live pigs , pork & pork products, pork quality traits and consumers preferences. The findings of the different studies presented in this book were compared with the findings of similar studies conducted in different African countries so that the overall information presented in this book provides an overall image of the studied parameters in Africa. The African diverse cultures and indigenous knowledge in the marketing value chains were well emphasized.

Parametry knihy

1016

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: