Leaving Readers behind / Nejlevnější knihy
Leaving Readers behind

Kód: 06348407

Leaving Readers behind

Autor Thomas Kunkel

The American newspaper industry is in the middle of the most momentous change in its entire three-hundred-year history. A generation of relentless "corporatization" has resulted in a furious, unprecedented blitz of buying, selling ... celý popis

1210

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Leaving Readers behind

Nákupem získáte 121 bodů

Anotace knihy

The American newspaper industry is in the middle of the most momentous change in its entire three-hundred-year history. A generation of relentless "corporatization" has resulted in a furious, unprecedented blitz of buying, selling, and consolidation of newspapers -- affecting both the mightiest dailies and the humblest weeklies. Accompanying this corporate fury has come dramatic -- and drastic -- change in reporting and coverage of all kinds. Concerned that this phenomenon was going largely unreported -- and, therefore, unquestioned -- Gene Roberts, legendary reporter and editor, decided to undertake a huge, extended reportorial study of his own industry. Gathering more than two dozen distinguished journalists and writers, Roberts produced a long series of reports in the American Journalism Review, published by the University of Maryland School of Journalism. This is the first of two books to be published exploring the current state of the American newspaper, and it asks the crucial question: Are American communities -- in the very middle of the so-called information explosion -- in danger of becoming less informed than ever.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language linguistics

1210

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: