Leadership Mentoring / Nejlevnější knihy
Leadership Mentoring

Kód: 05085107

Leadership Mentoring

Autor Steven Jay Gross

Today, school systems face the challenge of developing the next generation of school leaders. This means more than simply hiring promising new leaders-it requires developing an effective mentoring program. True leadership mentorin ... celý popis

2132


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Leadership Mentoring

Nákupem získáte 213 bodů

Anotace knihy

Today, school systems face the challenge of developing the next generation of school leaders. This means more than simply hiring promising new leaders-it requires developing an effective mentoring program. True leadership mentoring must be carefully crafted with highly educated mentors and prepared proteges. But what are the elements of a quality leadership-mentoring program? This book answers six fundamental questions that school systems interested in creating a leadership-mentoring program should consider: * How might a district interested in leadership-mentoring organize their work? * What background is available in current literature on leadership-mentoring? How might the literature serve as an effective basis for program development? * What theoretical framework can planners use to organize their program so that it will have unity and best respond to the hardest questions facing building leaders? * What example of leadership-mentoring, which uses this theoretical framework, can be studied so that we can understand the emerging model in a naturalistic setting? * What are the qualities of a fully-developed model for leadership-mentoring? * How might such a program be implemented and connected to larger district priorities? Leadership Mentoring also shows readers how to use new concepts such as Multiple Ethical Paradigms and Turbulence Theory to help new leaders respond to the ethical dilemmas that are a part of their new assignments. Chockful with answers to crucial questions about leadership-mentoring, school districts will finally be able to face the task of developing new leaders with greater confidence.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

2132

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: