La science de la communication / Nejlevnější knihy
La science de la communication

Kód: 33984839

La science de la communication

Autor Lazar

Introduction 3  Chapitre I — L'histoire de la recherche en communication 7    I. Les précurseurs : l'Ecole de Chicago, 7 — II. Les pères fondateurs, 12 — III. L'époque de la consolidation, 16 — IV. Le présent, 24 — V. Les orientat ... celý popis

358

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize La science de la communication

Nákupem získáte 36 bodů

Anotace knihy

Introduction 3  Chapitre I — L'histoire de la recherche en communication 7    I. Les précurseurs : l'Ecole de Chicago, 7 — II. Les pères fondateurs, 12 — III. L'époque de la consolidation, 16 — IV. Le présent, 24 — V. Les orientations diverses, 26 — Bibliographie, 32.  Chapitre II — Les diverses approches 34    I. La cybernétique, 34 — II. L'anthropologie, 36 — III. La psychologie, 40 — IV. La sémiologie et le structuralisme, 44, Bibliographie, 47.  Chapitre III — Le processus de la communication 49    I. L'individu dans l'acte de la communication, 50 — II. La communication interindividuelle, 53 — III. La communication de masse, 65 — Bibliographie, 77.  Chapitre IV — Les voies de la communication 78    I. Le langage humain, 79 — II. Les signes, 84 — III. Les techniques, 89 — Bibliographie, 101.  Chapitre V — Les modèles communicationnels 102    I. Les modèles de base, 102 — II. Les modèles d'influence, 115 — III. Les modèles d'effets à long terme, 119 — Bibliographie, 122.  Conclusion 123

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve francouzštině SCIENCES HUMAINES ET SOCIALES, LETTRES Lettres et Sciences du langage Sciences de l'information et de la communication

358



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: