Knowledge in Servitization Management / Nejlevnější knihy
Knowledge in Servitization Management

Kód: 41527079

Knowledge in Servitization Management

Autor H. M. Belal, Kunio Shirahada, Michitaka Kosaka, Olatunde Durowoju

The last two decades has seen a shift towards service-based value, in a process referred to as servitization. Manufacturers have been challenged to create relevant knowledge, and adapt to this change. This book has two key purpose ... celý popis

1406


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Knowledge in Servitization Management

Nákupem získáte 141 bodů

Anotace knihy

The last two decades has seen a shift towards service-based value, in a process referred to as servitization. Manufacturers have been challenged to create relevant knowledge, and adapt to this change. This book has two key purposes. First of all, the authors examine the theoretical underpinnings of knowledge management and servitisation, before proposing a concept model for knowledge co-creation and organizational knowledge management processes. Then, the model is tested through a series of case studies from Japan and Malaysia, providing insight into experiences of business transformation from produce-centric to service-centric in developed and developing Asian economies.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

1406



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: