Knowledge Driven Service Innovation and Management / Nejlevnější knihy
Knowledge Driven Service Innovation and Management

Kód: 01292318

Knowledge Driven Service Innovation and Management

Autor Eng K Chew

Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a fir ... celý popis

5853


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Knowledge Driven Service Innovation and Management

Nákupem získáte 585 bodů

Anotace knihy

Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organisations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

5853

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: