Key Concepts in Ethnography / Nejlevnější knihy
Key Concepts in Ethnography

Kód: 04785669

Key Concepts in Ethnography

Autor Karen O'Reilly

At last, an accessible, authoritative, non-nonsense guide to the key concepts in one of the most widely used methodologies in social science: Ethnography. This book covers and summarises the basic and related issues in ethnography ... celý popis

3128


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Key Concepts in Ethnography

Nákupem získáte 313 bodů

Anotace knihy

At last, an accessible, authoritative, non-nonsense guide to the key concepts in one of the most widely used methodologies in social science: Ethnography. This book covers and summarises the basic and related issues in ethnography that are covered nowhere else in a single text. It is an outstanding teaching and research resource which examines topics like 'sampling' and 'generalising' as well as embracing new fields such as virtual, visual and multi-sighted ethnography. It includes time-honoured themes such as key informants, access, participant observation and rapport are here as well as key contemporary issues such as reflexivity, writing and ethics. Each concept is presented comprehensively yet critically, with relevant examples. This is not quite an encyclopaedia but far more than a dictionary. It is comprehensive yet brief. It is small and neat, easy to hold and flick through. It is what students and researchers have been waiting for.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Anthropology

3128

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: