Jazz Sells: Music, Marketing, and Meaning / Nejlevnější knihy
Jazz Sells: Music, Marketing, and Meaning

Kód: 09057845

Jazz Sells: Music, Marketing, and Meaning

Autor Mark Laver

Jazz Sells: Music, Marketing, and Meaning examines the issues of jazz, consumption, and capitalism through advertising. On television, on the Internet, in radio, and in print, advertising is a critically important medium for the m ... celý popis

6077


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Jazz Sells: Music, Marketing, and Meaning

Nákupem získáte 608 bodů

Anotace knihy

Jazz Sells: Music, Marketing, and Meaning examines the issues of jazz, consumption, and capitalism through advertising. On television, on the Internet, in radio, and in print, advertising is a critically important medium for the mass disseminati

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Music Music: styles & genres

6077

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: