Involving Customers In New Service Development / Nejlevnější knihy
Involving Customers In New Service Development

Kód: 15190235

Involving Customers In New Service Development

Autor Bo Edvardsson, Peter Magnusson, Per Kristensson

This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the field of service-based business development. It presents a variety of customer-involvement approaches, methods for learning with ... celý popis

1754


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Involving Customers In New Service Development

Nákupem získáte 175 bodů

Anotace knihy

This book deals with how companies can involve customers or users in order to learn with them in the field of service-based business development. It presents a variety of customer-involvement approaches, methods for learning with customers, and the results

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business innovation

1754



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: