International Marketing / Nejlevnější knihy
International Marketing

Kód: 04520278

International Marketing

Autor Burgess, Bothma

International Marketing combines foundational marketing theory and practice and illustrates the latest advances in international trade agreements and legislation with specific reference to the Southern African region. The text com ... celý popis

3418

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize International Marketing

Nákupem získáte 342 bodů

Anotace knihy

International Marketing combines foundational marketing theory and practice and illustrates the latest advances in international trade agreements and legislation with specific reference to the Southern African region. The text combines foundational international marketing theory with practical experience. International Marketing is the only South African-based textbook written by a team of South African academics and practitioners.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business

3418

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: