Kód: 04520278
International Marketing combines foundational marketing theory and practice and illustrates the latest advances in international trade agreements and legislation with specific reference to the Southern African region. The text com ... celý popis
3418 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 342 bodů
International Marketing combines foundational marketing theory and practice and illustrates the latest advances in international trade agreements and legislation with specific reference to the Southern African region. The text combines foundational international marketing theory with practical experience. International Marketing is the only South African-based textbook written by a team of South African academics and practitioners.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business
3418 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )