International Business Marketing in Emerging Country Markets / Nejlevnější knihy
International Business Marketing in Emerging Country Markets

Kód: 05101290

International Business Marketing in Emerging Country Markets

Autor Hans Jansson

This book illustrates how multinational corporations (MNCs) solve the business-to-business or industrial marketing problems they encounter in markets in large emerging countries. The author finds that traditional ideas and framewo ... celý popis

3429


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize International Business Marketing in Emerging Country Markets

Nákupem získáte 343 bodů

Anotace knihy

This book illustrates how multinational corporations (MNCs) solve the business-to-business or industrial marketing problems they encounter in markets in large emerging countries. The author finds that traditional ideas and frameworks used for analyzing, forming and implementing international business marketing strategy in mature markets are in need of adjustment before they are applied to emerging country markets. Accordingly, the author develops the institutional network approach to address the specific challenges afforded by these markets.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management International business

3429

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: