Individual Preferences in e-Learning / Nejlevnější knihy
Individual Preferences in e-Learning

Kód: 04621779

Individual Preferences in e-Learning

Autor Howard Hills

Trainers ask: "What personality types do best at e-learning; who really likes e-learning?" Better that they should ask: "How can we make e-learning more appealing to more people?" E-learning is here to stay in the same way that th ... celý popis

4946

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Individual Preferences in e-Learning

Nákupem získáte 495 bodů

Anotace knihy

Trainers ask: "What personality types do best at e-learning; who really likes e-learning?" Better that they should ask: "How can we make e-learning more appealing to more people?" E-learning is here to stay in the same way that the Internet is here to stay. The classroom, as a mass education tool, was an invention of the industrial age and we have made good use of it. E-learning is an invention of the information age but we have yet to properly realise its potential. Some of the steam has gone out of e-learning. Organizations have experienced problems with technology, variable content, poor course take-up and even greater drop-out. The problem is that what appeals to the organization, a mass training and development medium that can be used to train everyone at once, is at odds with - or at least ignorant of - the learning needs of the individual. This title focuses on the process of e-learning, with the emphasis on learning and individual differences. With a firm rooting in previous research, in particular the author's in-depth knowledge of the MBTITM functions, this book shows you how to make e-learning work for different personality types.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4946

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: