Impact of Market Orientation on Organizational Performance / Nejlevnější knihy
Impact of Market Orientation on Organizational Performance

Kód: 16300724

Impact of Market Orientation on Organizational Performance

Autor Shadman Shakib

If you are interested in market orientation and want to know how this actually influence business performance then surely this book is perfect for you! In here, industry practices have been clearly analyzed where traditional marke ... celý popis

908


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Impact of Market Orientation on Organizational Performance

Nákupem získáte 91 bodů

Anotace knihy

If you are interested in market orientation and want to know how this actually influence business performance then surely this book is perfect for you! In here, industry practices have been clearly analyzed where traditional marketing approaches are absent and product performance has also been added as an essential component to see the impact on different factors. Moreover, this book will give a comprehensive picture of the scenario of marketing for the alternative leather industry in Bangladesh.

Parametry knihy

908

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: