Identit tsbasierte Markenbewertung / Nejlevnější knihy
Identit tsbasierte Markenbewertung

Kód: 08924106

Identit tsbasierte Markenbewertung

Autor Marc Jost-Benz

Marc Jost-Benz stellt ein integriertes Markenbewertungsmodell auf der Basis des identitatsbasierten Markenmanagementansatzes vor. Im Kontext steigender Austauschbarkeit von Produkten und Dienstleistungen sind Marken zentrale Treib ... celý popis

2275


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Identit tsbasierte Markenbewertung

Nákupem získáte 228 bodů

Anotace knihy

Marc Jost-Benz stellt ein integriertes Markenbewertungsmodell auf der Basis des identitatsbasierten Markenmanagementansatzes vor. Im Kontext steigender Austauschbarkeit von Produkten und Dienstleistungen sind Marken zentrale Treiber fur die Kauf- und Nutzenentscheidung der Nachfrager."

Parametry knihy

2275

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: