How Students Think and Learn Science - Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concep / Nejlevnější knihy
How Students Think and Learn Science - Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concep

Kód: 08924980

How Students Think and Learn Science - Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concep

Autor Shirl Smith

Science learning may be perceived difficult because of complex content of some concepts. Can development and quality of socio-cultural interaction with adults and capable peers enable students to more easily construct an understan ... celý popis

1806


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize How Students Think and Learn Science - Using a Constructivist Theoretical Framework and Vygotsky's Socio-cultural Interaction to Understand the Concep

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

Science learning may be perceived difficult because of complex content of some concepts. Can development and quality of socio-cultural interaction with adults and capable peers enable students to more easily construct an understanding of science following

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

1806

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: