How Should the U.S. Air Force Depot Maintenance Activity Group be Funded? / Nejlevnější knihy
How Should the U.S. Air Force Depot Maintenance Activity Group be Funded?

Kód: 04733811

How Should the U.S. Air Force Depot Maintenance Activity Group be Funded?

Autor Edward Geoffrey Keating, Frank Camm

The authors find that a large portion of Air Force depot-level costs are unrelated to flying hours, so an alternative approach to budgeting and pricing is warranted to better link budgets and prices on the one hand and activity le ... celý popis

561


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize How Should the U.S. Air Force Depot Maintenance Activity Group be Funded?

Nákupem získáte 56 bodů

Anotace knihy

The authors find that a large portion of Air Force depot-level costs are unrelated to flying hours, so an alternative approach to budgeting and pricing is warranted to better link budgets and prices on the one hand and activity levels in the operating commands on the other. The authors examine how Air force Material Command (AFMC) depot-level expenditures relate to operating command activity levels, i.e., flying hours. They examine the recorded expenditures of AFMC's Depot Maintenance Activity Group (DMAG) and relate Mission Design-specific DMAG repair expenditures to various lags of fleet flying hours. They find, across a variety of weapon systems, that although both flying hours and DMAG repair expenditures for component repair vary considerably month-to-month, there is no consistent, cross-system relationship between the series. The apparent lack of systematic correlation between DMAG expenditures and fleet flying hours argues for an alternative approach to budgeting and internal pricing. Specifically, these results are consistent with multi-part pricing. Under such an approach, AFMC would receive a budget to pay for its fixed costs and operating commands would no longer face prices that include DMAG fixed costs that are unrelated to demands from the operating commands. [EK]

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Warfare & defence Air forces & warfare

561

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: