How Organizations Deliver BAD Customer Service: (And Strategies that Turn it Around!) / Nejlevnější knihy
How Organizations Deliver BAD Customer Service: (And Strategies that Turn it Around!)

Kód: 16878167

How Organizations Deliver BAD Customer Service: (And Strategies that Turn it Around!)

Autor Barbara Khozam

Today's consumer views loyalty to a business as a fad, and they also expect everything and then some. The companies that are thriving (and will continue to thrive) deliver amazing customer experiences. Customer service isn't just ... celý popis

567


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize How Organizations Deliver BAD Customer Service: (And Strategies that Turn it Around!)

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

Today's consumer views loyalty to a business as a fad, and they also expect everything and then some. The companies that are thriving (and will continue to thrive) deliver amazing customer experiences. Customer service isn't just about being a department o

Parametry knihy

567

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: