Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research / Nejlevnější knihy
Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research

Kód: 10043392

Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research

Autor Nicholas W. Jankowski, Klaus Bruhn Jensen

First published in 1991. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

6971


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Qualitative Methodologies for Mass Communication Research

Nákupem získáte 697 bodů

Anotace knihy

First published in 1991. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Sociology & anthropology Sociology

6971

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: