Handbook of Cross-Cultural Marketing / Nejlevnější knihy
Handbook of Cross-Cultural Marketing

Kód: 19193973

Handbook of Cross-Cultural Marketing

Autor Erdener Kaynak, Paul A. Herbig

Going global can be risky business if you don't divest yourself of your ethnocentric thinking. You have to take into consideration your new market's language, work schedules, tastes, lifestyle choices, and cultural associations, a ... celý popis

4990


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Handbook of Cross-Cultural Marketing

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

Going global can be risky business if you don't divest yourself of your ethnocentric thinking. You have to take into consideration your new market's language, work schedules, tastes, lifestyle choices, and cultural associations, and this is the book to hel

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4990



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: