H2H Marketing / Nejlevnější knihy
H2H Marketing

Kód: 41934760

H2H Marketing

Autor Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch, Uwe Sponholz, Maximilian Haas

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors successful b ... celý popis

3372


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 3-5 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize H2H Marketing

Nákupem získáte 337 bodů

Anotace knihy

H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental eleemnts, and its implementation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3372



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: