Kód: 41934760
H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors successful b ... celý popis
3372 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 337 bodů
H2H Marketing focuses on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. Following the authors successful book on H2H Marketing, this book brings foward selected case studies showcasing various aspects of the concept, its fundamental eleemnts, and its implementation.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
3372 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )