Guerrilla Tourism Marketing: Increase Your Profit by Leveraging Marketing, Technology and Relationships / Nejlevnější knihy
Guerrilla Tourism Marketing: Increase Your Profit by Leveraging Marketing, Technology and Relationships

Kód: 17130478

Guerrilla Tourism Marketing: Increase Your Profit by Leveraging Marketing, Technology and Relationships

Autor Carol Wain, Jay Conrad Levinson

The latest addition to the Guerrilla Marketing family, Guerrilla Tourism Marketing leads the reader through numerous ways to increase their profits by leveraging relationships, technology and multi-channel marketing tools. Too oft ... celý popis

564


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 15-20 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Guerrilla Tourism Marketing: Increase Your Profit by Leveraging Marketing, Technology and Relationships

Nákupem získáte 56 bodů

Anotace knihy

The latest addition to the Guerrilla Marketing family, Guerrilla Tourism Marketing leads the reader through numerous ways to increase their profits by leveraging relationships, technology and multi-channel marketing tools. Too often business owners, partic

Parametry knihy

564

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: