Group Consensus and Minority Influence - Implications for Innovation / Nejlevnější knihy
Group Consensus and Minority Influence - Implications for Innovation

Kód: 04898649

Group Consensus and Minority Influence - Implications for Innovation

Autor Carsten K. De Dreu, Carsten K. W. De Dreu, Nanne de Vries

Much research has been directed at understanding how people share opinions, attitudes, norms and behaviour but, until recently, relatively little attention has focused on the processes by which groups change and innovate.Written b ... celý popis

5396


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Group Consensus and Minority Influence - Implications for Innovation

Nákupem získáte 540 bodů

Anotace knihy

Much research has been directed at understanding how people share opinions, attitudes, norms and behaviour but, until recently, relatively little attention has focused on the processes by which groups change and innovate.Written by leading social psychologists from Europe, the United States, and Australia, this text reviews the influence of minorities on attitude change, on individual and group decision making, and on organizational processes. The book also provides useful insights on how to work more effectively with groups in applied settings.Timely and innovative, Group Innovation provides an important contribution to research in the developing area of consensus and innovation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Social, group or collective psychology

5396

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: