Great American Blow-up / Nejlevnější knihy
Great American Blow-up

Kód: 06336493

Great American Blow-up

Autor Ivan L. Preston

This edition provides new examples of puffery and deceit in advertising. It examines in detail the role of laws and the Federal Trade Commission in ensuring fair representation of goods and services to consumers. It describes and ... celý popis

581


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Great American Blow-up

Nákupem získáte 58 bodů

Anotace knihy

This edition provides new examples of puffery and deceit in advertising. It examines in detail the role of laws and the Federal Trade Commission in ensuring fair representation of goods and services to consumers. It describes and assesses development in advertising from the mid-1970s to today.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

581

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: