Gastronomy, Tourism and the Media / Nejlevnější knihy
Gastronomy, Tourism and the Media

Kód: 02976625

Gastronomy, Tourism and the Media

Autor Warwick Frost

This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using thei ... celý popis

1270


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Gastronomy, Tourism and the Media

Nákupem získáte 127 bodů

Anotace knihy

This book examines and analyses the connections between gastronomy, tourism and the media. It argues that in the modern world, gastronomy is increasingly a major component and driver of tourism and that destinations are using their cuisines and food cultures in marketing to increase their competitive advantage.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies

1270

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: