Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing / Nejlevnější knihy
Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Kód: 10782341

Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Autor Manoj Kumar Dash, Anil Kumar

"This book applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment through the use of timely research and case studies on practical implementation of such theories ... celý popis

6184


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Fuzzy Optimization and Multi-Criteria Decision Making in Digital Marketing

Nákupem získáte 618 bodů

Anotace knihy

"This book applies fuzzy theory and multi-criteria decision making principles for better practice in the digital business environment through the use of timely research and case studies on practical implementation of such theories in the digital marketplace"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

6184

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: