Future of Scholarly Communication / Nejlevnější knihy
Future of Scholarly Communication

Kód: 01360414

Future of Scholarly Communication

Autor Deborah Shorley

Global thought-leaders define the future of research communication. Governments and societies globally agree that a vibrant and productive research community underpins a successful knowledge economy but the context, mechanisms an ... celý popis

3060

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Future of Scholarly Communication

Nákupem získáte 306 bodů

Anotace knihy

Global thought-leaders define the future of research communication. Governments and societies globally agree that a vibrant and productive research community underpins a successful knowledge economy but the context, mechanisms and channels of research communication are in flux. As the pace of change quickens there needs to be analysis of new trends and drivers, their implications and a future framework. The editors draw together the informed commentary of internationally-renowned experts from all sectors and backgrounds to define the future of research communication. A comprehensive introduction by Michael Jubb is followed by two sections examining changing research behaviour and the roles and responsibilities of other key actors including researchers, funders, universities, research institutes, publishers, libraries and users. Key topics include; changing ways of sharing research in chemistry, supporting qualitative research in the humanities and social sciences, creative communication in a 'publish or perish' culture, cybertaxonomy, coping with the data deluge, social media and scholarly communications, the changing role of the publisher in the scholarly communications process, researchers and scholarly communications, the changing role of the journal editor, the view of the research funder, changing institutional research strategies, the role of the research library and, the library users' view. This is essential reading for all concerned with the rapidly evolving scholarly communications landscape, including researchers, librarians, publishers, funders, academics and HE institutions.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences

3060

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: