Free Antivirus and its Market Implimentation / Nejlevnější knihy
Free Antivirus and its Market Implimentation

Kód: 09040303

Free Antivirus and its Market Implimentation

Autor Yang Yiming, Andreas Clementi, Peter Stelzhammer

The study analyzed the business model of two selected Chinese AV-vendors, Qihoo 360 and Baidu, from the perspective of their product development model, revenue model, marketing and distribution, and services and implementation. Fu ... celý popis

793


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Free Antivirus and its Market Implimentation

Nákupem získáte 79 bodů

Anotace knihy

The study analyzed the business model of two selected Chinese AV-vendors, Qihoo 360 and Baidu, from the perspective of their product development model, revenue model, marketing and distribution, and services and implementation. Furthermore, market research was conducted to compare the Chinese and Western users in order to investigate the influential factors on users choice of security software.§§This study was initiated for the purpose of investigating the business model which supports Chinese free AV-vendors to offer free fully-functional security software.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Information technology: general issues

793

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: