Kód: 18312008
Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na v ... celý popis
Nákupem získáte 30 bodů
Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže. Cílem této publikace není pouze seznámit čtenáře s franchisovým podnikáním a jeho právními aspekty, ale podnítit i zájem odborné veřejnosti o franchising, který zůstává neprávem přehlížen.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Právo, politologie, sociologie
303 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )