Foundations of It Service Management: Basato Su ITIL V3 / Nejlevnější knihy
Foundations of It Service Management: Basato Su ITIL V3

Kód: 15532376

Foundations of It Service Management: Basato Su ITIL V3

Autor Van Haren Publishing

Foundations of IT Service Management based on ITIL® V3 Foundations of IT Service Management based on ITIL has become the industry classic guide on the topic of ITIL. Over the years this authoritative guide has earned its place ... celý popis

2073

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Foundations of It Service Management: Basato Su ITIL V3

Nákupem získáte 207 bodů

Anotace knihy

Foundations of IT Service Management based on ITIL® V3 Foundations of IT Service Management based on ITIL has become the industry classic guide on the topic of ITIL. Over the years this authoritative guide has earned its place on the bookshelves and in the briefcases of industry experts as they implement best practices within their organizations. This 2007 version has now been upgraded to reflect ITIL V3. Written in the same concise way and covering all the facts, readers will find that this title succinctly covers the key aspects of the ITIL V3 upgrade. The new ITIL V3 approach covering the ITIL Lifecycle is fully covered. In addition those who are familiar with the Version 2 process approach will be delighted to discover that this new edition of Foundations of IT Service Management based on ITIL V3 has split out all the processes and describes them in detail. This means that it is easy for all readers to access and grasp the process concepts that are so pivotal to many service management day-to-day operations. This title covers the following: PART 1: THE ITIL SERVICE LIFECYCLE Lifecycle phase: Service strategy Lifecycle phase: Service design Lifecycle phase: Service transition Lifecycle phase: Service operation Lifecycle phase: Continual service improvement PART 2: FUNCTIONS AND PROCESSES Introduction to Functions and Processes Functions and Processes in Service Strategy Functions and Processes in Service Design Functions and Processes in Service Transition Functions and Processes in Service Operation Functions and Processes in Continual Service Improvement and much more!

Parametry knihy

2073

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: