First Adman: Thomas Bish and the Birth of Modern Advertising / Nejlevnější knihy
First Adman: Thomas Bish and the Birth of Modern Advertising

Kód: 02250798

First Adman: Thomas Bish and the Birth of Modern Advertising

Autor Gary Hicks

The First Adman reveals the untold story of how modern advertising was pioneered 200 years ago by the entrepreneur, self-publicist and dodgy Member of Parliament, Thomas Bish. Royalty and politicians courted this early media star ... celý popis

484


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize First Adman: Thomas Bish and the Birth of Modern Advertising

Nákupem získáte 48 bodů

Anotace knihy

The First Adman reveals the untold story of how modern advertising was pioneered 200 years ago by the entrepreneur, self-publicist and dodgy Member of Parliament, Thomas Bish. Royalty and politicians courted this early media star and society figure, who wa

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Humanities History History: earliest times to present day

484

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: