Female Vision: Women's Real Power at Work / Nejlevnější knihy
Female Vision: Women's Real Power at Work

Kód: 04232747

Female Vision: Women's Real Power at Work

Autor Sally Helgesen

Women and men experience the world differently - not only do they see things differently, but they see different things. Men tend to have a bottom line, sharply focused, linear way of thinking that excludes any role for emotion or ... celý popis

524

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Female Vision: Women's Real Power at Work

Nákupem získáte 52 bodů

Anotace knihy

Women and men experience the world differently - not only do they see things differently, but they see different things. Men tend to have a bottom line, sharply focused, linear way of thinking that excludes any role for emotion or empathy. Women are more empathetic, more aware of the critical impact of interpersonal factors within and without the organization. Both perspectives are important, but at the moment organizations only reward traditionally male skills and points of view. §Based on extensive research and workplace experience, The Female Vision demonstrates that what women perceive in organizations and beyond, that goes unnoticed and unrewarded is exactly what so many companies needs to succeed. Helgesen and Johnson delve deeply into the stories of many women whose vision improved their companies although often they had to struggle not only against unresponsive organizations, peers, or others, but also against their own personal fears. They show how companies can create environments that welcome and encourage women to share what they notice, to the benefit not only of the women themselves but also, perhaps ironically, to the all important bottom line.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

524

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: