Fast Moving Consumer Goods (FMCG): A Swot up / Nejlevnější knihy
Fast Moving Consumer Goods (FMCG): A Swot up

Kód: 17963987

Fast Moving Consumer Goods (FMCG): A Swot up

Autor K. Jegatheesan Karuppiah, K. Kalaivani Kuppusamy, P. Muthu Ganeshwari

The main objective of the book is to create awareness among the consumers regarding Brand Preference of FMCG in the study area. Because The fast moving consumer goods (FMCG) segment is the fourth largest sector in the Indian econo ... celý popis

1255


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Fast Moving Consumer Goods (FMCG): A Swot up

Nákupem získáte 126 bodů

Anotace knihy

The main objective of the book is to create awareness among the consumers regarding Brand Preference of FMCG in the study area. Because The fast moving consumer goods (FMCG) segment is the fourth largest sector in the Indian economy. It has a strong MNC presence and is characterised by a well established distribution network, strong competition between the organised and unorganised segments and low operational cost. Fast Moving Consumer Goods are inevitable for the people in their day to day life. Therefore it is highly useful for the consumers to prefer the suitable brands according their requirements.

Parametry knihy

1255

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: